Časté dotazy

U cca 3 % uživatelek s iPhonem dojde k situaci, kdy AppStore nespáruje platbu s aplikací. Je třeba v nastavení aplikace stisknout tlačítko "Obnovit nákupy", čímž se z aplikace vyšle signál do AppStore a aplikace se odemkne. Nemusíte se bát, k opětovnému zaplacení nedojde. Nevidíte-li toto tlačítko, pak máte zastaralou verzi aplikace. Prosím, stáhněte si poslední verzi a aplikujte náš návod výše.
Ano. Těhotenská aplikace MAMApp počítá s tím, že např. během ultrazvukového vyšetření v 1.trimestru může dojít ke korekci. Změnit stáří těhotenství lze ve verzi PREMIUM, a to v Nastavení - Upřesnit stáří těhotenství. POZOR - posunout stáří těhotenství (+- 10 dní) lze pouze jednou!
Tato funkce umožňuje sledovat nové těhotenství. V případě, že jste znovu těhotná a chcete znovu používat těhotenskou aplikaci MAMApp, můžete tímto tlačítkem aplikaci restartovat. Pozor, dojde k resetu, tedy vynulování všech dat včetně PREMIUM členství. Zůstává pouze Anamnéza. U těhotenství do stáří 11+6 PREMIUM členství zůstává.
U vybraných gynekologů a porodních asistentek je možné získat promo kód, kterým změníte zkušební verzi aplikace na Premium verzi.
To je možné, ba pravděpodobné. Termíny "Těhotenských poraden" určuje Váš lékař.
V Harmonogramu najdete Těhotenskou poradnu např. v 35. týdnu, Vy ale můžete být objednána k lékaři ve 34. týdnu. To však vůbec nevadí: vyplníte výsledky vyšetření do 35. týdne.
Důležité je, že jste lékařem sledována v pravidelných intervalech a že výsledky vyšetření jsou v pořádku.
Obecná rada: výsledky vyšetření v poradně se zapisují do nejbližší Těhotenské poradny, kterou najdete v Harmonogramu aplikace.
Genetické screeningy či laboratorní vyšetření najdete v Harmonogramu vždy v určitém rozpětí týdnů. Tato rozpětí odpovídají doporučením České gynekologické a porodnické společnosti.
Naopak např. návštěva zubaře či internisty může proběhnout ve zcela jiném týdnu, než uvádí Harmonogram péče. Je tomu proto, že neexistují žádná konkrétní doporučení pro tato vyšetření.

Stáhnout MAMApp

     

 

Facebook