Časté dotazy

Ano. Těhotenská aplikace MAMApp počítá s tím, že např. během ultrazvukového vyšetření v 1.trimestru může dojít ke korekci. Změnit stáří těhotenství lze ve verzi PREMIUM, a to v Nastavení - Upřesnit stáří těhotenství. POZOR - posunout stáří těhotenství (+- 10 dní) lze pouze jednou!
To je možné, ba pravděpodobné. Termíny "Těhotenských poraden" určuje Váš lékař.
V Harmonogramu najdete Těhotenskou poradnu např. v 35. týdnu, Vy ale můžete být objednána k lékaři ve 34. týdnu. To však vůbec nevadí: vyplníte výsledky vyšetření do 35. týdne.
Důležité je, že jste lékařem sledována v pravidelných intervalech a že výsledky vyšetření jsou v pořádku.
Obecná rada: výsledky vyšetření v poradně se zapisují do nejbližší Těhotenské poradny, kterou najdete v Harmonogramu aplikace.
Genetické screeningy či laboratorní vyšetření najdete v Harmonogramu vždy v určitém rozpětí týdnů. Tato rozpětí odpovídají doporučením České gynekologické a porodnické společnosti.
Naopak např. návštěva zubaře či internisty může proběhnout ve zcela jiném týdnu, než uvádí Harmonogram péče. Je tomu proto, že neexistují žádná konkrétní doporučení pro tato vyšetření.
Tato funkce umožňuje sledovat nové těhotenství. V případě, že jste znovu těhotná a chcete znovu používat těhotenskou aplikaci MAMApp, můžete tímto tlačítkem aplikaci restartovat. Pozor, dojde k resetu, tedy vynulování všech dat kromě Anamnézy. V novém těhotenství funguje aplikace ve zkušebním režimu a pro Premium verzi je nutné opět uhradit poplatek.
U vybraných gynekologů a porodních asistentek je možné získat promo kód, kterým změníte zkušební verzi aplikace na Premium verzi.

Stáhnout MAMApp

     

 

Facebook