Časté dotazy

U cca 3 % uživatelek s iPhonem dojde k situaci, kdy AppStore nespáruje platbu s aplikací. Je třeba v nastavení aplikace stisknout tlačítko "Obnovit nákupy", čímž se z aplikace vyšle signál do AppStore a aplikace se odemkne. Nemusíte se bát, k opětovnému zaplacení nedojde. Nevidíte-li toto tlačítko, pak máte zastaralou verzi aplikace. Prosím, stáhněte si poslední verzi a aplikujte náš návod výše.
Stáří těhotenství se počítá podle data poslední menstruace (PM). V praxi však stáří těhotenství bývá korigováno během prvního trimestru, a to při vyšetření ultrazvukem. Během ultrazvukového vyšetření měří lékař hodnotu CLR (temenokostrční délku), která se udává v milimetrech. V 1. trimestru roste embryo (plod) rychlostí cca 1-2 mm denně. Nejpřesněji lze provést dataci těhotenství při hodnotě CRL cca 20-40 mm (8. -10. týden), kdy lze parametr CRL měřit nejsnáze a nejpřesněji, protože embryo (plod) se prakticky nepohybuje a je relativně snadno zobrazitelný. Určení stáří těhotenství je tedy nejpřesnější během screeningu v 1. trimestru, kdy se provádí tzv. "první velký ultrazvuk" (do 14. týdne). Aplikace MAMApp PREMIUM umožňuje libovolně změnit stáří těhotenství, pokud je Vaše těhotenství do 22+6. Jakmile nastavíte těhotenství starší než 22+6, anebo jste-li již po 22+6, není možné stáří těhotenství upravit.
Tato funkce umožňuje sledovat nové těhotenství. V případě, že jste znovu těhotná a chcete znovu používat těhotenskou aplikaci MAMApp, můžete tímto tlačítkem aplikaci restartovat. Pozor, dojde k resetu, tedy vynulování všech dat včetně PREMIUM členství. Zůstává pouze Anamnéza.
U vybraných gynekologů a porodních asistentek je možné získat promo kód, kterým změníte zkušební verzi aplikace na Premium verzi.
To je možné, ba pravděpodobné. Termíny "Těhotenských poraden" určuje Váš lékař.
V Harmonogramu najdete Těhotenskou poradnu např. v 35. týdnu, Vy ale můžete být objednána k lékaři ve 34. týdnu. To však vůbec nevadí: vyplníte výsledky vyšetření do 35. týdne.
Důležité je, že jste lékařem sledována v pravidelných intervalech a že výsledky vyšetření jsou v pořádku.
Obecná rada: výsledky vyšetření v poradně se zapisují do nejbližší Těhotenské poradny, kterou najdete v Harmonogramu aplikace.
Genetické screeningy či laboratorní vyšetření najdete v Harmonogramu vždy v určitém rozpětí týdnů. Tato rozpětí odpovídají doporučením České gynekologické a porodnické společnosti.
Naopak např. návštěva zubaře či internisty může proběhnout ve zcela jiném týdnu, než uvádí Harmonogram péče. Je tomu proto, že neexistují žádná konkrétní doporučení pro tato vyšetření.
Nemůžete-li platit kartou, lze zakoupit PREMIUM i převodem na účet. Je však zapotřebí udělat tyto dva kroky: 1) Na účet 2801220520/2010 převeďte 199 Kč a do zprávy pro příjemce napište Váš email. 2) Pošlete email na info@mamapp.cz a uveďte Vaše fakturační údaje. Po připsání částky na náš účet Vám na Váš email pošleme doklad o zaplacení a promo kód, kterým aplikaci odemknete.
Platby probíhají vždy mezi uživatelkou a AppStore (či Google Play). MAMApp do těchto plateb nijak nezasahuje a nemá o nich detailní přehled. Došlo-li ke stržení platby dvakrát, pak prosím jednu z plateb stornujte.

Na iPhonu, iPadu nebo iPodu touch:

1) Přejděte do Nastavení > [vaše jméno] > iTunes a App Store.
2) Klepněte na své Apple ID a potom na Zobrazit Apple ID. Možná se budete muset přihlásit svým Apple ID. Pokud používáte Rodinné sdílení, budou se v historii nákupů zobrazovat nákupy provedené pod vaším Apple ID, ale už ne nákupy ostatních členů rodiny. Jestli se chcete podívat na nákupy ostatních členů rodiny, přihlaste se pomocí jejich Apple ID.
3)Přejetím směrem nahoru přejděte k části Historie nákupů a klepněte na ni. Kliknutím na Více pod cenou položky zobrazíte, kdy jste si tuto položku koupili nebo stáhli (toto datum se může lišit od data fakturace). Taky tu uvidíte název zařízení, na kterém jste ji koupili. Pokud potřebujete pomoct s fakturací konkrétní položky v historii nákupů, například pokud jste si ji koupili omylem nebo jsme vám ji naúčtovali dvakrát, klikněte na Nahlásit problém.

Opakované poplatky se dají změnit zrušením nebo změnou předplatného. Více na:

https://support.apple.com/cs-cz/HT204088

Stáhnout MAMApp